Sezercik Yavrum Benim

Sezercik Yavrum Benim film posteri

        Yönetmenliğini Safa Önal'ın, yapımcılığını Berker İnanoğlu'nun yaptığı "Sezercik Yavrum Benim" filmi 1971 yılında çekilmiştir. Filmin senaryosunu Safa Önal yazmıştır. Dram türündeki Sezercik Yavrum Benim filminin başlıca oyuncuları: Sezer İnanoğlu, Hülya Koçyiğit, Ayhan Işık, Erol Taş, Oya Peri, Lale Belkız...




Başrollerde:
sezercik Sezer İnanoğlu
Sezer İnanoğlu
sezercik - Hülya Koçyigit
Hülya Koçyiğit
sezercik-Ayhan Isık
Ayhan Işık
sezercik-Erol Tas
Erol Taş
sezercik-Oya Peri
Oya Peri

Sonrakİ Yazı
« Öncekİ Yazı
Öncekİ Yazı
Sonrakİ Yazı »

8 yorum

yorum
arefindemiss
YAZAR
2 Mayıs 2012 04:55 Sil

Bu sezercik nerelerde acaba ? Benim hiç bilgim yok..

Cevapla
avatar
2 Mayıs 2012 20:44 Sil

o zamanlar bayağı yıldızı parlayan çoçuk oyunculardandı ama sonra devam etmedi galiba oyunculuğa.

Cevapla
avatar
4 Mayıs 2012 20:45 Sil

Filmin açılmaması gibi bir sıkıntı yok.. Sorunsuz izlenebiliyor.

Cevapla
avatar
eglengunce
YAZAR
9 Mayıs 2012 14:12 Sil

bu filim çok gıcık bir filimdi bence

Cevapla
avatar
dreamnreal
YAZAR
16 Mayıs 2012 09:18 Sil

çok sevmezdim filmi dram pek sevmem ama teşekkürler hocam

Cevapla
avatar
24 Mayıs 2012 08:15 Sil

noldu bu sezerciğe ortalıklarda yok hiç :D

Cevapla
avatar
Unknown
YAZAR
24 Mayıs 2012 14:18 Sil

En son uyuşturucudan hapiste yatıyordu .:)

Cevapla
avatar
arefindemiss
YAZAR
26 Mayıs 2012 20:25 Sil

Çocukken parayı bulanlarda ünlü olanlarda sanırm aynı kafa oluyor :D Dikkat edilmesi lazım. Evde tek başına daki çocukta uyuşturucuya bulaşmıstı.

Cevapla
avatar