Keloğlan ile Cankız

Keloğlan resmi - posteri
Keloğlan Filmleri - Keloğlan ile Cankız


        Yönetmenliğini Metin Erksan'ın, yapımcılığını Hamit Gürsoy'un üstlendiği "Keloğlan ile Cankız" filmi 1972 yılında çekilmiştir. Filmin senaryosunu Turgut Özakman yazmıştır. Komedi türündeki Keloğlan ile Cankız filminin başlıca oyuncuları ise şunlardır: Rüştü Asyalı, Suna Pekuysal, Reha Yurdakul, Alev Oraloğlu, Atıf Kaptan...






Başrollerde:
Rüştü Asyalı - Keloğlan
Rüştü Asyalı
Alev Oraloğlu - Cankız
Alev Oraloğlu
Suna Pekuysal
Suna Pekuysal
Reha Yurdakul
Reha Yurdakul
Atif Kaptan fotosu
Atıf Kaptan

Posted By: Murat Türkön

Keloğlan ile Cankız

16 yorum:

  1. çok güzel bi site teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. GErçekten unutulmaz teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  3. Keloğlan filmlerini pek sevmezdim ben

    YanıtlaSil
  4. fukara çeyrek öküz yiyebilmiş sıkıntısından :):):)

    YanıtlaSil
  5. güzel bir filmdi, eline sağlık...

    YanıtlaSil
  6. ulan ne izlerdim şu keloğlanı ama hep aynı konuydu sanki

    YanıtlaSil
  7. Ya admin buradaki cüceye ne oldu bir bilgin var mı? :D

    YanıtlaSil
  8. @arefindemiss Geçenlerde vefat etti. Severdim bu adamı ya Allah rahmet etsin diyelim.

    YanıtlaSil
  9. bu filmi ne çok izledim. keloğlanı oynayan sanatçı yaşıyormu acaba.

    YanıtlaSil
  10. bu filme bayiliyorum. çok güzel bir film

    YanıtlaSil
  11. Keloğlanı Rüştü Asyalı oynuyordu. Bi ara bir bilim belgeseli sunuyordu TRT'de. Cüce'ye Allah rahmet eylesin...

    YanıtlaSil
  12. Vay be zamanında ne izlerdik :)

    YanıtlaSil
  13. yalnız o cücenin adı neydi acaba?

    YanıtlaSil

Follow by Email

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı