Aşkı Ben Mi Yarattım?

Orhan Gencebay Filmleri - Askı Ben mi yarattim?

        Yönetmenliğini Şerif Gören'in, yapımcılığını Selim Soydan'ın üstlendiği "Aşkı Ben Mi Yarattım?" filmi 1979 yılında çekilmiştir. Filmin senaryosunu Erdoğan Tünaş yazmıştır. Dram, Romantik türlerini kapsayan filmin başlıca oyuncuları ise şunlardır: Orhan Gencebay, Müjde Ar, Sırrı Elitaş, Zeki Sezer,Necdet Yakın... 
      Orhan Gencebay'ın tüm filmleri gibi bu filmi de harika.. İyi Seyirler..





Başrollerde:
Orhan Gencebay
Orhan Gencebay
Müjde Ar
Müjde Ar
sirri elitas
Sırrı Elitaş
Necdet Yakin
Necdet Yakın
Zeki Sezer
Zeki Sezer

Sonrakİ Yazı
« Öncekİ Yazı
Öncekİ Yazı
Sonrakİ Yazı »

2 yorum

yorum
arefindemiss
YAZAR
1 Mayıs 2012 00:54 Sil

Bana göre adı yeter izlemeye dediğim filmler arasında :D

Cevapla
avatar
2 Mayıs 2012 00:33 Sil

Kapak resmi süper ama :-p

Cevapla
avatar