Aşık Oldum

Şener Şen Filmleri - Aşık Oldum
Şener Şen Filmleri - Aşık Oldum

        Yönetmenliğini Ertem Eğilmez'in, yapımcılığını Sungur Esen ve İbrahim Mertoğlu'nun yaptığını "Aşık Oldum" filmi 1985 yılında Türkiye'de çekilmiştir. Filmin senaryosunu Artun Yares yazmıştır. Komedi, romantik türündeki Aşık Oldum filminin başlıca oyuncuları ise şunlardır: Şener Şen, Nevra Serezli, Şehnaz Dilan, Ayşen Gruda, Perran Kutman, Erdal Özyağcılar...

Filmin Özeti: 
         Bir reklam ajansında çalışan Şakir (Şener Şen) işyerinin otoparkında gördüğü genç ve güzel fotomodel Sibel'e (Şehnaz Dilan) hayran kalır ve ona aşık olur. Kendisiyle buluşmak için çok sevdiği karısı Güzin'e (Nevra Serezli) yalan söylemeyi bile göze alır ve planlar yapmaya başlar. Ancak o ana kadar sakin bir yaşantısı olan ve bu işlerde hiçbir deneyimi bulunmayan Şakir kısa sürede her şeyi eline yüzüne bulaştırır. Son çare olarak hayalini gerçekleştirebilmek için tecrübeli ve çapkın arkadaşlarından yardım ister... İyi Seyirler. 


Sonrakİ Yazı
« Öncekİ Yazı
Öncekİ Yazı
Sonrakİ Yazı »